Teen tätä salaattia ainakin kerran viikossa ja tämä on aivan loistava iltaruoka esimerkiksi kunnon treenin jälkeen. Salaatti ei ole ainoastaan hyvää vaan myös terveellistä ja kaunista katsella. Täyttävyyttä salaattiin saa kun laittaa reilusti kalaa ja reippaasti öljyä päälle. Näiden lisäksi voi lisätä kananmunaa ja pähkinöitä. Toimii myös lounaseväänä. Reseptistä tulee kaksi annosta salaattia.

1 pussi (65 g) Luomu Babyleaf-salaattisekoitusta (saa Lidlistä)
1 punainen suippopaprika kuutioina
250 g Loimulohta (saa Lidlistä palana) paloiteltuna
puolikas pieni punasipuli pieneksi silputtuna
n. 10 cm pala kurkkua paloiteltuna
2 rkl kurpitsansiemeniä (paahda)
2 rkl pähkinöitä (cashew tai saksan)
2 rkl kurpitsansiemenöljyä (saa Lidlistä ajoittain)
(2 luomukananmunaa keitettynä)

1. Annostele ainekset joko suoraan lautasille tai tarjoiluvadille. Kaada siemenet ja pähkinät päälle ja kruunaa öljyllä.